10/4/14

Chaqueta Beat


 Ola!
Que ganas tiña de rematar esta chaqueta! dende que fixen o patrón ata cosela pasou unha morea de tempo...si é que non me organizo nada. Pero o que importa, aínda cos seus defectos...encántame!


Aquí ó carón da batería...non ten un toque beatle?


Manga xapo, botóns do mercadillo, tea de camiseta grosa, elástico para puños e un retaliño-tesouro deses que dan algo de mágoa estrear...




Ah! por certo, estrénome no RUMS, todo un descubrimento costuril...
viva o coñecemento colectivo!





29 comentarios:

  1. Benvida a Rums. Quedouche preciosa a chaqueta.
    Un besiño paisana.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moitas gracias Arela! agora pásome a ver o teu blog! Bikos*

      Eliminar
  2. La chaqueta te ha quedado preciosa, me pregunto ¿ sería posible que hagas alguna de la cositas que publicas por encargo ? , porque yo seguro que me apuntaría.

    besos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola, en principio no tendría problema pero mándame un email a marelapinta@gmail.com y hablamos! Gracias por tu interés!

      Eliminar
  3. benvida! quédome pola túa páxina para ver as cousas que fas!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias, que ben! non sabía que eras de por aquí jeje gústame moito o teu blog!

      Eliminar
  4. Que chula che quedou! Eu non me dou animado a coser para min (moita tea) e partes de arriba uso sempre de punto e por aquí non atopo moito, ti mercas en tenda física o punto ou por internet?

    (estreei blogue novo, non sei se terá moito uso, pero aí o está ;) )

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ola! que alegría me das! sempre pasaba polos tartarouchos a ver si seguías con él, xa me paso polo novo axiña!
      As teas de punto son difíciles de atopar...e as de internete algo careiras. Eu teño algunhas herdadas...pero xusto esta é de Carsip-Ferrol a 2 euros o metro...a de puño da pantigana.
      Un biko!

      Eliminar
    2. De Carsip Ferrol! Xusto me collera aí tea unha amiga e o outro día fíxenlle o encargo a outra porque non hai en ningures máis! A ver se podo ir eu un día e así véxoas en persoa.
      O blogue está a medio cocer... xa veremos se se vai facendo ou non :)

      Eliminar
  5. Bienvenida a la adiccion Rums!!! jejejeje!!! Que bonita te ha quedado la chaqueta!! preciosa!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. jeje ya te digo...no sé como hacéis para publicar todos los jueves! Muy chulo tu blog!

      Eliminar
  6. Benvida á RUMS! Encántame descubrir novos blogues grazas a ela.
    A chaqueta é moi chula, e si, moi beatle! :D

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias! sí, eu estou coñecendo unha morea de blogs interesantes!!

      Eliminar
  7. me encanta..los colores son clavados y la jaqueta te ha quedado guapa de la muerte!!
    bienvenida a RUMS!!
    BESOS

    ResponderEliminar
  8. preciosa! es super beat! nos vemos :)

    ResponderEliminar
  9. Bienvenidaaaa!!!! La chaqueta ha quedado preciosa!!!!

    ResponderEliminar
  10. Muy bonita la chaqueta!!! Nos iremos viendo cada jueves

    ResponderEliminar
  11. Una chaqueta chulísima! me encanta!

    ResponderEliminar
  12. É unha preciosidade!! Moi alegre e poñible!
    Parabens polo traballo ben feito!!!!
    Bikolos

    ResponderEliminar
  13. Claro que si, es preciosa y muy alegre..las fotos me han encantado, que alegria transmites!!!!

    besitos

    tati

    ResponderEliminar
  14. Me encanta!!! Te ha quedado chula chula guapa

    ResponderEliminar
  15. Te estrenado fuerte en el RUMS, una chaqueta genial!!

    ResponderEliminar
  16. Lo que más me gusta de la Rums es descubrir nuevos blogs como el tuyo! Muy chulo todo lo que haces! Bienvenida!

    ResponderEliminar
  17. Qué pasada de bonita!!! Me encanta el color, y te sienta genial!! Bienvenida a Rums, ya no podrás dejarlo, jejejeje

    ResponderEliminar
  18. Muchas gracias por los comentarios chicas, sois la leche!!!

    ResponderEliminar
  19. Ooooh! Oooh! Me ha encantado!!!! Los colores, el diseño... TODO!

    ResponderEliminar

 Plugin for WordPress, Blogger...